اميررضااميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

عشق ماماني و بابايي

عید نوروز

1394/1/19 19:30
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

سال 1394 را بهت تبریک میگم، امیذوارم امسال سال خیلی خوبی برای همه خصوصا شما باشه، راستش سال قبل خیلی مریض شدی، امیدوارم امسال از این خبرا نباشه، راستش من مامان خیلی وسواسیم که این موضوع هم من را اذیت میکنه هم شما را و هم بابایی را، خیلی دلم میخواد این اخلاق بد را بذارم کنار و کمتر نگران باشم ولی فکر کنم خیلی زمان لازم باشهغمگین

بگذریم، قبل از سال تحویل توی مدرسه جشن داشتیم، شما را بردم مدرسه، بچه ها کلی خوشحال شدند ولی از اونجایی که شما یه کم تعجب کرده بودی و سرماخورده هم بودی، کلا صورت بودیخندونک

سال تحویل خونه بودیم، امسال عید، نمی دونم چه ویروسی بود که چشمای همه یکی یکی عفونت کرد، شما قبل عید، من روز سال تحویل، بعدم بابایی، خاله مریم، مامان جون و .... کلا نمیدونم چرا ولی تعطیلات خیلی زود تموم شد،برعکس پارسال که من خیلی به کارام رسیدم امسال خیلی زود گذشتخطا 

گلم امیدوارم امسال خیلی سال خوبی واست باشه، امیدوارم دیگه مریض نشیبوس

عزیزم خیلی دوستت داریمبوسمحبت

یادگاری دخترای گلم

مامان جون اصلا نخندیا!!!!

شما و مامانی و حاجی فیروز کلاسمون سر سفره هفت سین کلاس

کلی طفلیا تلاش کردند شما را بخندونند اما !!!!

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

غزاله
9 خرداد 94 15:12
سلام... خانومی کجا بچه صورت بود؟خیلی هم دلشون بخواست همچین فرشته ای اومده تو کلاسشون
ریحانه خانی
24 آذر 94 19:31
سلام دلم براتون یه ذره شده
ماماني و بابايي
پاسخ
عزیزم تو چقدر محبت داری